Ürünler

  • Alıcıya Ulaşılamaması Durumunda Siparişler Nereye Teslim Edilir?

    Yerlerinde bulunamayan alıcıların çiçekleri, evlerde yan komşu daireye veya apartman görevlisine, sitelerde güvenlik görevlilerine, iş yerlerinde bölüm arkadaşlarına, hastane ve otellerde resepsiyon görevlilerine, askeri hastanelerde ve kurumlarda nöbetçi subaylar veya erlere isim ve soyadı alınarak teslim edilir. Nikah – Düğün – Açılış siparişlerinde, çiçekler alıcıya teslim edilememesi durumunda görevliye imza karşılığında teslim edilmektedir.

  • Çiçek ve Malzemeler Resimdekinden Farklı Gönderilir Mi?

    Ürün resimlerinde gözüken oyuncak, cam, renkli boncuklar gibi malzeme ve aksesuarlarda resimde gözüken malzemelerin aynısının temin edilemediği durumlarda başka bir malzeme veya aynı malzemenin başka bir rengi kullanılabilir. Mevsim çiçeklerinden oluşan aranjmanlarda mevsime bağlı olarak resimdeki çiçek bulunamadığı durumlarda aynı kalitede başka bir çiçek kullanılabilir.

  • Aranjman Olarak Hazırlanan Ürünlerin Bakımı Nasıl Olmalıdır?

    Çiçek buketlerinin altında sarılı olan her türlü kâğıdı vazoya koymadan önce mutlaka çıkarmanız gerekmektedir, yoksa bakteri üremesini hızlandırmış olursunuz. Eğer satın aldığınız çiçek sünger içerisinde geldiyse süngerin üzerine su koyabilirsiniz. Vazolu ürünlerde ise her gün suyunu değiştirmeniz gerekmektedir.

  • Saksı Bitkilerinin Bakımını Nasıl Yapabilirim?

    Saksı bitkisi satın almanız durumunda haftada bir su takviyesi yapmanız gerekmektedir. Suyun derecesinin çok soğuk veya çok sıcak olması, çiçeğinizin ömrünü kısaltacaktır.

Fiyatlar

  • Siparişime Yol Ücreti Dahil Mi?

    İstanbul içerisinde yapılacak teslimatlarda fiyatlarımıza nakliye bedeli dahildir. İstanbul ili dışında olan yerler için sipariş öncesi telefonla bilgi alınız.

  • Ödemeyi Hangi Yollar İle Tamamlayabilirim?

    1 – Kredi kartı: VISA veya MASTERCARD&tt2; ınızla çiçek siparişinizi verebilirsiniz. Kart bilgileriniz 128 bit SSL ve PAYU sanal post&tt2;un güvencesi altındadır. Siparişiniz hemen işleme alınacaktır.

    2 – Havale / EFT: Siparişinizi tamamlarken Havale / EFT seçerseniz size verilecek hesap numaralarına havale / EFT yapabilirsiniz. Tutar hesaplarımıza geçince e-posta ile bilgilendirilirsiniz. Siparişiniz en erken havale/EFT&tt2;yi takip eden ilk iş gününde işleme alınacaktır.

    3 – Telefonda Kredi Kartı: Siparişinizi tamamlarken telefonda kredi kartı seçerseniz, kredi kartı bilgilerinizi telefonda vererek siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Siparişiniz iş günleri mesai saatleri içinde, kredi kartı işlemleriniz tamamlandığı anda işleme alınacaktır.

  • Fatura Gönderimi Siparişin Hangi Aşamasında İletilir?

    Faturanız siparişinizin teslim edilmesinin sonrasında 7 iş günü içerisinde fatura adresinize iletilir.

  • Havale ile Ödeme

    Kredi kartınız yoksa veya kartınızı internet üzerinde kullanmak konusunda çekinceleriniz bulunuyorsa ödemelerinizi Havale / EFT yoluyla da yapabilirsiniz.

    Havale/EFT ile Ödeme Süreci Nasıl Gerçekleşiyor?












  • Kredi Kartı İle Ödeme

    Kişisel bilgilerinizin güvenliği bizim için çok önemlidir. Bu sebeple çiçek sipariş formunu doldurmaya başladığınız andan, ödeme sürecinin sonuna kadar gerçekleşen tüm işlemleriniz 3 ncü kişilerin erişimine karşı SSL sertifikası ile korunmaktadır. Ödeme esnasında kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde 3 ncü kişiler tarafından görülememekte Arelia Cicek ve Etkinlik Hizmetleri ltd.Sti. tarafından kayıt edilmemektedir.

    www.areliacicek.com.tr ‘de Visa ve Master kartlarınızı kullanarak tek çekimle ödemelerinizi yapabilirsiniz.

    Sipariş ve Kredi Kartı ile Ödeme Süreci Nasıl Gerçekleşiyor?












Taksit İşlemleri

  • Alıcıya Ulaşılamaması Durumunda Siparişler Nereye Teslim Edilir?

    Yerlerinde bulunamayan alıcıların çiçekleri, evlerde yan komşu daireye veya apartman görevlisine, sitelerde güvenlik görevlilerine, iş yerlerinde bölüm arkadaşlarına, hastane ve otellerde resepsiyon görevlilerine, askeri hastanelerde ve kurumlarda nöbetçi subaylar veya erlere isim ve soyadı alınarak teslim edilir. Nikah – Düğün – Açılış siparişlerinde, çiçekler alıcıya teslim edilememesi durumunda görevliye imza karşılığında teslim edilmektedir.

  • Çiçek ve Malzemeler Resimdekinden Farklı Gönderilir Mi?

    Ürün resimlerinde gözüken oyuncak, cam, renkli boncuklar gibi malzeme ve aksesuarlarda resimde gözüken malzemelerin aynısının temin edilemediği durumlarda başka bir malzeme veya aynı malzemenin başka bir rengi kullanılabilir. Mevsim çiçeklerinden oluşan aranjmanlarda mevsime bağlı olarak resimdeki çiçek bulunamadığı durumlarda aynı kalitede başka bir çiçek kullanılabilir.

  • Aranjman Olarak Hazırlanan Ürünlerin Bakımı Nasıl Olmalıdır?

    Çiçek buketlerinin altında sarılı olan her türlü kâğıdı vazoya koymadan önce mutlaka çıkarmanız gerekmektedir, yoksa bakteri üremesini hızlandırmış olursunuz. Eğer satın aldığınız çiçek sünger içerisinde geldiyse süngerin üzerine su koyabilirsiniz. Vazolu ürünlerde ise her gün suyunu değiştirmeniz gerekmektedir.

  • Saksı Bitkilerinin Bakımını Nasıl Yapabilirim?

    Saksı bitkisi satın almanız durumunda haftada bir su takviyesi yapmanız gerekmektedir. Suyun derecesinin çok soğuk veya çok sıcak olması, çiçeğinizin ömrünü kısaltacaktır.